czwartek, 12 stycznia 2012

CANDY u KATKI ! :)

Ogłaszam CANDY!
Kto może wziąć udział? Każdy kto posiada bloga, warunki:

  • zostaw komentarz pod tym postem 
  • będzie mi miło, jeśli dodasz mój blog do obserwowanych
  • wstaw banerek o candy na swoim blogu z linkiem do katkatorebki.blogspot.com
Do wygrania filcowy portfel, broszka i kolczyki - kwiaty w kolorze butelkowej zieleni. 
Losowanie w 'gratisowy' dzień - 29 lutego, więc zgłoszenia będą przyjmowane do północy 28 lutego.
Zapraszam do udziału! 




74 komentarze:

  1. Może przyniosę szczęście... Zapisuję się pierwsza. Wiem, że nie mam szans wygrać ale banerek wstawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja się zapisuję na śliczne słodkości! :) Dziękuję za zaproszenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo...ja chcę się zgłosić ;D

    PS: Jestem z pinger.pl, mój nick to Chocolatly

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    bo Puderniczkę nie tylko w torebce nosi się :)))
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się :)
    http://jaszczur319.pinger.pl/m/9976518

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w moim Candy oraz zaproszenie! Z wielką przyjemnością przyłączę się do zabawy i zostanę na dłużej... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie. Oczywiście zapisuje się bardzo chętnie. Moze nr 8 przyniesie mi szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do konkursu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne nagrody przygotowałaś... ustawiam się grzecznie w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopieuje sie do kolejki i do siebie zapraszam w odwiedziny:)
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyprzedziłaś tym candy moje myśli, akurat myślałam o uszyciu filcowego portfela, bo mój jest już w strzępach, a tu proszę! Z chęcią zapisuję się na Twoje cukierki i dziękuję za zaproszenie!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo chętnie wezmę udział w Twoim candy. zapraszam też na cukierasy do mnie na bloga ;)
    http://artmamowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. takie śliczności to i ja staję w kolejce.pozdrawiam i obserwuję Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. http://lananakondzia.pinger.pl/

    Biore udział!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, wspaniała nagroda :) Więc i ja się chętnie zapisuję i na losowanie czekam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne prace, portfelik niesamowity więc ustawiam się w kolejeczce po Twoje cukieraski:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały cukieras. Zapisuję się obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Skorzystam z zaproszenia i staję w kolejce. Do obserwowanych dodaję i na pasku bocznym w blogach żeby śledzić twoje dzieła. Dziękuję również za wzięcie udziału w moim candy. I jak ja nie cierpię weryfikacji obrazkowej :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, tworzysz piękne rzeczy.
    Gdzie i jak można je kupić?

    Oczywiście ustawiam się także w kolejce, może szczęście się do mnie uśmiechnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piekności! ;) Oczywiście staję w kolejce i zapraszam na cukierki do mnie ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielką chęcią dołączę do zabawy, zapraszam również na candy do mnie http://divianaart.blogspot.com/2012/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, chętnie ustawiam się w tej sympatycznej kolejce!
    I cierpliwie czekam!

    OdpowiedzUsuń
  26. o widzisz! już mogę, moze to było coś z bloggerem, mnoze to, ze ja zaktualiziwałm swojego bloga pomogło... trudno wyczuć, w każdym razie zapisuje się na candy i oczywiscie umieszczam baner u siebie!!! powodzenia w sesji♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się ! :)

    lafraise87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne rzeczy przygotowałaś i bardzo chętnie je przygarnę :>

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuje za udział w moim candy i z przyjemnością zapisuje się na Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie to wszystko piękne:)! Z przyjemnością staję w kolejce po te słodkości, może mi się poszczęści. Zapraszam też na candy do mnie: http://fioolcia.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne rzeczy robisz.
    Filcować jeszcze nie potrafię więc mam nadzieję na wylosowanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. ...cukiereczki...może tym razem uda mi się wygrać... ;o)
    pozdrawiam izapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  33. Banner: http://zusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne prace! Dziękuję za udział w moim candy ;-) i za zaproszenie ...
    Twoje słodkości super! A kolor jak najbardziej mi odpowiada!!!

    Pozdrawiam i czekam ... może się uda ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudności,którym oprzeć i ja się nie mogę:)muszę,muszę KONIECZNIE spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj, nie można przegapić takiego candy, więc ustawiam się w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie cudne candy! Zapisuje się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  38. chętnie zapiszę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapisuję się do zabawy. Moja stronka: http://reczniestworzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ja tez sie zapisuje :* i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłosiłam się na pingerze
    http://firax.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się http://sistars.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się, kilogramweny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Portfelik wymiata! cudo :) zgłaszam się do zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  45. Niesamowite. Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  46. mmm ale cudności :D
    grzecznie ustawiam się w kolejce ;)
    doroteaart@o2.pl
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Staję w kolejce i ja po te śliczności oraz zapraszam do mnie na CANDY

    OdpowiedzUsuń
  48. uuuu, ła! ładne. staje w rządku :)

    OdpowiedzUsuń
  49. grzecznie ustawiam się w kolejce i liczę na wygraną! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne torebki, portfeliki, broszki ... - wszystko śliczne i dopracowane. Bardzo mi się podoba, więc i ja zgłaszam swoje chęci na posiadanie takich dzieł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. portfel byłby spełnieniem moich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  52. Chciałabym dostać taki portfelik... może się uda?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo podoba mi się portfel:) Zapraszam do siebie na candy, może coś się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super candy, chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  55. Portfel to jest coś co mi się zawsze przydaje, więc ustawiam się w kolejce :) Poza tym zawsze można do niego dopasować torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kocham portfeliki:-) i kolczyki pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  57. zapisuje się i zapraszam na candy do mnnie

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja również chętnie przygarnę te cudeńka =p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiękne! Przecudne!
    Z chęcią biorę udział... A nóż się uda :)))
    Mam blog na Pingerze, więc morze dodam linka
    http://biologic.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  60. Jejku, przecież to prawdziwe cuda! Liczę na łut szczęścia w losowaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  61. zapisuję się i ja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się! :)
    A informacja tutaj: http://magnolie.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  63. To i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. Zapisuję się i będę obserwować.Serdecznie pozdrawiam.
    http://by-mariolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też chetnie stane w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ostatni będą pierwszymi, więc czekam :))
    http://galeria61.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne rzeczy najbardziej podobają mi się filcowe, sama chciałam coś zrobić, ale więcej chęci niż możliwości ;)

    OdpowiedzUsuń